Науково-методичний семінар на тему: «Організація навчального процесу незрячих дітей в умовах інклюзії»

21 березня 2017 року в Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка відбувся науково-методичний семінар на тему: «Організація навчального процесу незрячих дітей в умовах інклюзії», організований кафедрою корекційної педагогіки та інклюзивної освіти.

З центральною доповіддю виступила О.З.Потимко – виконавчий директор Львівського обласного осередку ГО «Українська спілка інвалідів – УСІ», керівник Ресурсного центру освітніх інформаційних технологій для осіб з особливими потребами Національного університету «Львівська політехніка», Заслужений працівник соціальної сфери України, кандидат історичних наук, Дійсний член ЛК НТШ. Модераторами семінару виступали спеціалісти Ресурсного центру освітніх інформаційних технологій для осіб з особливими потребами Національного університету «Львівська політехніка» – К.В.Івашутіна і М.Ю.Сидоряк.   

Цікавим був методичний виступ Г.М.Ліщинської – методиста, вчителя початкових класів Великолюбінської загальноосвітньої школи І-III ступенів Городоцького р-ну Львівської області.

Запрошеними на семінар були завідувачі міської та районної ПМПК, вчителі-дефектологи (тифлопедагоги, олігофренопедагоги), педагоги м. Кам’янця-Подільського, аспіранти кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти.

На семінарі було висвітлено актуальні проблеми організації інклюзивного навчання незрячих дітей. Зокрема, готовність класних керівників, вчителів-предметників, асистентів-вчителів, батьків школярів до навчання незрячих учнів в умовах загальноосвітньої школи; матеріально-технічне забезпечення шкіл для інклюзивної освіти дітей з порушеннями зору; корекційний компонент інклюзивного навчання незрячих.    

Учасники семінару мали чудову нагоду взяти участь у тренінгових вправах, з метою ознайомлення з рельєфно-крапковим письмом за допомогою брайлівської друкарської машинки, грифеля і дощечки для письма за Л.Брайлем, з програмами екранного доступу для ПК та їх застосуванням для незрячої дитини, апаратними та програмними дейзі плейєрами, а також методикою аудіодискрипції візуальних об’єктів і творів. 

              

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *