ПІДРУЧНИКИ
№ з/п | Назва | Вихідні дані | Обсяг | Автори |
1 | Методика корекційної роботи при порушеннях пізнавальної діяльності : підручник | Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014. – 260 с. | 15,1 | Миронова С.П. |
2 | Корекційна психопедагогіка. Олігофренопедагогіка | Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015. – 312 с. | 18,1 | Миронова С.П. |
3 | Психологічний супровід інклюзивної освіти | Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020. 172 с. | 9,6 | Колектив авторів; за заг. ред. Т.О.Докучиної |
ПОСІБНИКИ, МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
№ п/п | Назва | Характер роботи | Вихідні дані | Обсяг | Автори |
1 | Методика навчання учнів 1-4-х класів спеціальної школи: навчально-методичний посібник | Навчально-методичний посібник | Кам’янець-Подільський: ТОВ «Друк-Сервіс», 2011. – 311 с.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. |
311
52 |
О.В.Гаврилов
О.М.Ляшенко, О.М.Опалюк, В.Е.Левицький, С.П.Миронова |
2 | Основи корекційної педагогіки: навчальний посібник | Навчальний посібник | Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2010. – 264 с.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. |
264
88 |
|
3 | Практикум з психодіагностики
|
Навчальний посібник | Навчальний посібник до практичних занять з предмету “Психодіагностика”. Кам’янець- Подільський видавничий відділ, 2010.- 48с. | 48
24 |
О.В.Коган |
4 | Соціальний супровід дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування | Навчально-методичний посібник | Навчально-методичний посібник. Кам’янець- Подільський видавничий відділ, 2010.-56с. | 56
28 |
О.В.Коган |
5 | Методика навчання учнів 1-4-х класів спеціальної школи | Навчально-методичний посібник | Кам’янець-Подільський: ТОВ «Друк-Сервіс», 2011. – 311 с.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. |
311
52 |
О.В.Гаврилов,
О.М.Ляшенко, О.М.Опалюк, В.Е.Левицький, О.М.Вержихов-ська |
6 | Абетка для дорослих. Частини ІІ, ІІІ. Посібник для батьків сліпих та слабозорих дітей | Посібник для батьків | Львів: «Апріорі», 2010. – 131 с. | 131
33 |
М.П.Матвєєва,
Л.А.Марунич, В.М.Ремажевська, Ю.А.Соро-ківський |
7 | Психолого-педагогічні основи ранньої діагностики і корекції вад психофізичного розвитку | Навчально-методичний посібник | Львів: «Апріорі», 2011. – 91 с. | 91
19 |
М.П.Матвєєва,
Е.К.Коса, Л.А.Марунич, В.М.Ремажевська, Ю.А.Сороківський |
8 | Інклюзивна освіта: теорія та практика | Навчально-методичний посібник | Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2012. – 192 с. | 192
31 |
Колектив авторів; за заг. ред. С.П.Миронової |
9 | Робота з сім’ями дітей з інтелектуальними порушеннями |
Навчально-методичні рекомендації |
Робота з сім’ями дітей з інтелектуальними порушеннями: методичні рекомендації / Н. І. Коваль – Кам’янець-Подільський : ПП Буйницький О. А. 2013. – 56 с. | 1,6 | Коваль Н. І. |
10 | Інклюзивна освіта: теорія та практика | Навчально-методичний посібник | Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014. – Частина 2. – 184 с. | 10,7
|
Колектив авторів; за заг. ред. С.П.Миронової |
11 | Інклюзивне навчання: організаційне, змістове та методичне забезпечення: Навчально-методичний посібник | Навчально-методичний посібник | Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015. – 236 с. | 13,7
|
Колектив авторів; за заг. ред. С.П.Миронової |
12 | Організація та методика проведення наукових досліджень студентами спеціальна освіта «Спеціальна освіта» | Навчально-методичний посібник | Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016. – 136 с. | 6,7
2,68
|
Колектив авторів; за заг. ред. С.П.Миронової |
13 | Педагогіка інклюзивної освіти | Навчально-методичний посібник | Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016. – 164 с. | 9,5 | Миронова С.П. |
14 | Методичні рекомендації до виконання і захисту курсових, дипломних, магістерських робіт: Методичні рекомендації для студентів спеціальності «Психологія» | Методичні рекомендації | Кам’янець-Подільський: Медобори-2006, 2017. – 40 с. | 2,3
|
Колектив авторів (Михальська С.А.) |
15 | Навчальна програма «Покращення рівня спілкування та роботи працівників нової поліції з особами з інвалідністю» : посібник тренера | Навчальна програма | Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. – 20 с. 2018 | 1,25
0,54 |
(С.П.Миронова, О.І.Дмітрієва, О.В.Чопік) |
16 | Самостійна робота студентів з дисциплін професійної підготовки за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта» | Навчально-методичний посібник | Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018 | 144 | Миронова С.П. Дмітрієва О.І.
Докучина Т.О. Матвєєва М.П. Буйняк М.Г. |
17 | Самостійна робота студентів з підготовки до підсумкової атестації за спеціальністю 016 Спеціальна освіта | Навчальний посібник | Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019 | 132 | Миронова С.П.
Докучина Т.О. |
18 | Самостійна робота студентів з дисциплін професійної підготовки за спеціальністю 016 «Спеціальна освіта. Частина 2» | Навчально-методичний посібник | Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019 | 224 | Миронова С.П.,
Матвєєва М.П., Дмітрієва О.І., Михальська С.А., Докучина Т.О., Чопік О.В., Буйняк М.Г., Марціновська І.П. |
19 | Соціально-правове забезпечення спеціальної та інклюзивної освіти | Навчальний посібник | Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019 | 136 | Сербалюк Ю.В. |
20 | Інформаційно-комунікаційні технології в інклюзивній освіті та науці | Навчально-методичний посібник | Кам’янець-Подільський, ТОВ «Друкарня «Рута», 2019 | 120 | Кух А.М. |
21 | Інформаційно-комунікаційні технології в науковій діяльності | Навчально-методичний посібник | Кам’янець-Подільський, ТОВ «Друкарня «Рута», 2019 | 124 | Кух А.М. |
22 | Конструювання тестів. Практикум | Навчально-методичний посібник | Кам’янець-Подільський, ТОВ «Друкарня «Рута», 2019 | 152 | Кух А.М. |
23 | Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів з курсу «Патопсихологія»
для студентів спеціальності «Психологія» |
Методичні рекомендації | Кам’янець-Подільський: Медобори-2006, 2019. – 50 с.
|
2,9 | Михальська С.А. |
24 | Професійна діяльність та особистість корекційного педагога | Навчальний посібник | Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2020 | 136 |
Миронова С.П., Буйняк М.Г. |
25 | Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах | Навчально-методичний посібник | Тернопіль: Астон, 2020 | 176 | Миронова С.П. |
МОНОГРАФІЇ
№ з/п | Назва | Вихідні дані | Обсяг | Автор |
1 | 2.2.5. Внесок учених Хмельниччини у розвиток корекційної педагогіки та спеціальної психології.
3.3. Становлення і розвиток професійної підготовки вчителів спеціальних шкіл на Хмельниччині // Вища педагогічна освіта і наука України: історія, сьогодення та перспективи розвитку. Хмельницька обл. / ред. рада вид.: В.Г.Кремень (гол.) [та ін.]; редкол. тому: О.М.Завальнюк (гол.) [та ін.]. |
К.: Знання України, 2010. – С. 196 – 202; С. 246 – 252.
|
9 |
|
2 | Формування самообслуговуючої діяльності у дітей-сиріт з вадами інтелекту | Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2012. – 156 с. | 156
78 |
О.С.Форнальчук (С.П.Миронова) |
3 | Інклюзивне навчання осіб з інвалідністю у системі вищої освіти України | Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015. – 140 с. | 8,75
|
Колектив авторів; відп. ред. Г.В.Давиденко (Миронова С.П.
Дмітрієва О.І.) |
4 | Інклюзивна освіта: досвід і перспективи | Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2016. – 242 с. | 15,12
0,82 |
Колектив авторів; відп. ред. Г.В.Дави-денко (Миронова С.П.
Дмітрієва О.І.) |
5 | Спеціальна освіта і соціальна робота: теорія і практика підготовки фахівців | ПНПУ ім. В.Г.Короленка; [за заг. ред. Н.Г.Пахомової, В.А.Погребняка]. – Полтава: ТОВ «АСМІ», 2017. – 247 с. | 14,4
0,8 |
Колектив авторів; за заг. ред. Н.Г.Пахомо-вої, В.А.Погреб-няка (Миронова С.П.) |
6 | Формування правосвідомості старшокласників з порушеннями слуху | Кам’янець-Подільський :
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2018. – 172 с. |
10,0 | Дмітрієва О.І. |
7 | Педагогічні та психологічні аспекти формування здорового способу життя у розумово відсталих учнів | Педагогічні та психологічні аспекти формування здорового способу життя у розумово відсталих учнів Монографія О.В. Коган, І. Л. Рудзевич.- Камянеь – Подільський Камянець – Подільський національний університет імені Івана Огієнко, 2014, – 164 с. | 9,5
|
Коган О.В., Рудзевич І. Л. |
8 | Інклюзивна компетентність викладачів закладів вищої освіти | Інклюзивне навчання: основні принципи та дієві технології; відп. ред. Г.В. Давиденко. – Вінниця, ТОВ «ТВОРИ», 2018. – 216 с. | 7,64
0,5 |
Колектив авторів (Докучина Т.О.) |
9 | Актуальні питання теорії і практики інклюзивного навчання у закладах освіти | Чернівці: Технодрук, 2020. 570 с. | 33,25
0,73 |
Колектив авторів; за заг. ред. Л.Б. Платаш (Миронова С.П.) |
10 | Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика | Рівне: Волинські обереги, 2020. – 364 с. | 21,16
0,44 |
Колектив авторів; за наук. ред. А.А.Колу-паєвої, І.М.Дичків-ської (Миронова С.П.) |
11 | Психолого-педагогічні аспекти формування інклюзивної компетентності вчителів закладів загальної середньої освіти | Актуальні питання теорії і практики інклюзивного навчання у закладах освіти : монографія / [Миронова С.П., Тимчук Л.І., Шоліна Т.В. та ін.] ; за заг. ред. Л.Б. Платаш . Чернівці : «Технодрук», 2020. 570 с. С.106-123. | 1,2 | Колектив акторів (Буйняк М.Г.) |
12 | Психологія мовленнєвої поведінки дитини 5-7 років життя | Кам’янець-Подільський : Видавець ПП Зволейко Д.Г., 2020. 360 с.
|
20,93 | Михальська С.А. |
13 | Готовність суб′єктів освітнього процесу в дошкільному закладі до міжособистісного спілкування в умовах інклюзивної освіти | Освіта ХХІ століття : реалії, виклики, тенденції розвитку : колективна монографія / за наук. ред. проф. Цвєткової Ганни. Hameln : InterGING, 2020. С. 100–124.
|
0,6
0,2 |
Колектив авторів (Михальська С.А.) |
ПУБЛІКАЦІЇ У БАЗАХ Scopus та Web of Science
№ з/п | Назва | Вид | Вихідні дані | Обсяг | Автор |
1 | Influence of pedagogical activity on psycho-emotional health of special education teachers | Стаття | Journal of Critical Reviews. Vol 7, Issue 11, 2020. С. 886 – 890.
http://www.jcreview.com/?mno=118280 Scopus |
0,64 0,16 |
С.П.Миронова М.Г.Буйняк,
Т.О.Докучина, С.А.Михальська |
2 | Physiologi-cal characteris-tics and physical fitness of girls at the beginning of classes at the volleyball sports school | Стаття | Journal of Physical Education and Sport, 2017. 17(4), Art 276. P. 2467 – 2471.
https://efsupit.ro/images/stories/30dec2017/Art%20276.pdf SCOPUS |
5
0,6 |
Т.О.Докучина
та ін., всього 8 осіб |
3 | Аcademic motivation of students majoring in “Special education” | Стаття | Science and Education, 2018. 2. P. 94-100. https://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/articles/2018-2-doc/2018-2-st12
Web of Science |
7 | Т.О.Докучина |