На кафедрі спеціальної та інклюзивної освіти працює наукова школа: «Психолого-педагогічне забезпечення навчально-корекційної і корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами».
Керівник: доктор педагогічних наук, професор С.П.Миронова.
Напрями наукових досліджень учасників школи:
Склад:
Учасники школи, які здобули науковий ступінь доктора, кандидата наук: С.П.Миронова, В.Е.Левицький, О.В.Коган, Н.І.Коваль, О.В.Гаяш, Н.М.Басалюк, І.Г.Саранча, О.І.Дмітрієва, О.В.Чопік, Т.О.Докучина, Ю.В.Галецька, М.Г.Буйняк, О.І.Рибак, С.А.Михальська, І.П.Марціновська, Р.В.Дутковська, М.М.Браницька.
Учасники школи, які працюють над здобуттям наукового ступеня доктора, кандидата наук: Т.Є.Овчарук, І.А.Шаповалова, А.А.Орлянська, І.І.Матвійчук, Т.І.Валько, А.В.Мішеніна.
Наукові теми кафедри спеціальної та інклюзивної освіти
КОЛЕКТИВНА ТЕМА: «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в спеціальній та інклюзивній освіті» (0122U000520).
ІНДИВІДУАЛЬНІ ТЕМИ:
1) Доктор педагогічних наук, професор Миронова С.П.:
«Педагогічне забезпечення підготовки майбутніх педагогів до навчання дітей з ООП в різних типах закладів».
2) Доктор психологічних наук, доцент Михальська С.А.:
«Психологічний супровід родин дітей з ООП».
3) Кандидат педагогічних наук, доцент Дмітрієва О.І.:
«Психолого-педагогічний супровід навчання осіб з порушеннями слуху».
4) Кандидат педагогічних наук, доцент Докучина Т.О.:
«Професійна мобільність корекційних педагогів».
5) Кандидат педагогічних наук, доцент Чопік О.В.:
«Психолого-педагогічний супровід школярів з ООП в умовах інклюзивного закладу».
6) Кандидат психологічних наук, старший викладач Буйняк М.Г.:
«Теорія і практика реалізації педагогіки партнерства у навчанні дітей зі складними порушеннями розвитку».
7) Кандидат педагогічних наук Марціновська І.П.:
«Особливості навчання та виховання дітей з розладами спектру аутизму».