Навчальні дисципліни

  1. Риторика, культура мовлення корекційного педагога
  2. Вступ до спеціальності
  3. Психологія дитини з інтелектуальними порушеннями
  4. Корекційна психопедагогіка
  5. Волонтерська діяльність з особами з особливими освітніми потребами
  6. Тренінг колективної взаємодії
  7. Практична психологія в спеціальній освіті: психодіагностика
  8. Тифлопсихологія
  9. Сурдопсихологія
  10. Тренінг комунікативних навичок корекційного педагога
  11. Рання корекційна допомога дітям з особливими освітніми потребами
  12. Методика наукових досліджень
  13. Навчання і виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату
  14. Невербальні засоби комунікації
  15. Історія корекційної психопедагогіки
  16. Професійна діяльність та особистість корекційного педагога
  17. Педагогіка інклюзивної освіти
  18. Моделі та технології реабілітаційної роботи
  19. Психодіагностика дітей з особливими освітніми потребами
  20. Діагностика та корекція розладів спектру аутизму
  21. Сімейне виховання дітей з ОПФР
  22. Основи психоконсультування та психотерапії
  23. Психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами
  24. Профорієнтаційна робота у спеціальних закладах
  25. Методика корекційної роботи при порушеннях пізнавальної діяльності
  26. Розвиток мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями
  27. Соціально-правове забезпечення спеціальної та інклюзивної освіти
  28. Моделі та технології соціально-реабілітаційної роботи
  29. Навчання та виховання дітей з розладами спектру аутизму
  30. Тренінг особистісного зростання корекційного педагога
  31. Арттерапія в психокорекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
  32. Ортопсихологія
  33. Проектна діяльність корекційного педагога
  34. Загальні питання корекційної педагогіки
  35. Сучасний педагогічний менеджмент інклюзивної освіти
  36. Основи інклюзивної освіти
  37. Інформаційно-комунікаційні технології в спеціальній та інклюзивній освіті
  38. Робота асистента вчителя і вихователя інклюзивних закладів
  39. Сімейне виховання дітей з особливими освітніми потребами
  40. Рухливі ігри з дітьми з ОПФР
  41. Психолого-педагогічна діагностика та відбір дітей у спеціальні заклади
  42. Спецметодика роботи гувернера-дефектолога
  43. Корекційна робота у спеціальній освіті: основи соціалізації осіб з особливостями інтелектуального розвитку
  44. Психологія дитини з порушеннями опорно-рухового апарату
  45. Основи інклюзивної педагогіки
  46. Основи корекційної педагогіки
  47. Методична робота корекційного педагога
  48. Інноваційні технології в корекційній роботі
  49. Корекційна психопедагогіка: методика корекційної роботи при порушеннях пізнавальної діяльності
  50. Психологія інклюзивної освіти
  51. Сурдопереклад
  52. Спеціальні методики навчання дітей з порушеннями слуху: розвитку слухового сприймання
  53. Спеціальні методики навчання дітей з порушеннями слуху: предметно-практичного навчання та формування вимови
  54. Практична психологія в спеціальній освіті: психокорекція
  55. Олігофренопсихологія
  56. Психологічний супровід інклюзивної освіти
  57. Особливості проведення наукових досліджень в спеціальній та інклюзивній освіті
  58. Корекція розвитку мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями
  59. Аутологія
  60. Психокорекційна робота з дітьми з особливими освітніми потребами
  61. Профорієнтаційна робота з дітьми з ООП
  62. Інноваційні технології корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
  63. Педагогічний супровід дітей з синдромом Дауна
  64. Психолого-педагогічна оцінка розвитку дітей з особливими освітніми потребами
  65. Методика викладання фахових дисциплін спеціальності “Спеціальна освіта”
  66. Педагогіка. Модуль «Основи корекційної педагогіки»
  67. Науково-педагогічна практика
  68. Практика: навчальна пропедевтична волонтерська практика
  69. Практика: виробнича педагогічна (асистентська) практика
  70. Виробнича практика на посаді практичного (спеціального) психолога закладів дошкільної та загальної середньої освіти і соціально-реабілітаційних закладів
  71. Виробнича педагогічна практика
  72. Практика на посаді вчителя спеціальної школи
  73. Практика в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з порушеннями слуху
  74. Практика: навчальна психолого-педагогічна практика
  75. Практика на посаді спеціального психолога
  76. Практика: практика на посаді спеціального психолога
  77. Курсова робота (Корекційна психопедагогіка / Олігофренопсихологія)
  78. Курсова робота (психодіагностика / психокорекція)
  79. Курсова робота (корекційна психопедагогіка / психологія дитини з інтелектуальними порушеннями)
  80. Курсова робота з психології дитини з інтелектуальними порушеннями