16 жовтня в межах вивчення навчальної дисципліни «Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, що навчаються за спеціальністю 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями) за освітньо-професійною програмою «Середня освіта (Мова і література (німецька, англійська)» факультету іноземної філології Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, відбулося бінарне практичне заняття з теми «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання», яке провели доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Оксана Дмітрієва та команда педагогів-практиків Кам’янець-Подільського ліцею № 3 у складі директора закладу Оксани Токар, заступника директора з навчальної роботи Ірини Шаповалової, асистента вчителя та класного керівника 5-го класу Юлії Гурби, вчителя іноземної мови Світлани Тимків.
У процесі заняття здобувачі вищої освіти мали змогу ознайомитися з організаційними засадами діяльності закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням; із специфікою роботи класного керівника інклюзивного класу, асистента вчителя, вчителя іноземної мови; з діяльністю учасників команди психолого-педагогічного супроводу; з підходами до оцінювання учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання та іншими практичними аспектами реалізації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Здобувачі вищої освіти мали змогу ознайомитися з документацією, яка ведеться у закладі з інклюзивним навчанням та задати питання, на які вони отримали вичерпні і фахові відповіді справжніх професіоналів своєї справи.
Про автора