Настановні конференції з практики

АвторЧопік Олена

Настановні конференції з практики

1 жовтня викладачі кафедри провели настановну конференцію для здобувачів вищої освіти 4 курсу заочної форми навчання.

З 3 до 28 жовтня студенти проходитимуть виробничу педагогічну практику в закладах дошкільної та загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням на посаді асистента вчителя.

Відповідно до ОПП метою практики є формування компетентностей, необхідних для виконання функціональних обов’язків асистента вихователя і вчителя у закладах дошкільної та загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням.

Завдання практики:

  1. Ознайомлення з документацією асистента вихователя (асистента вчителя). Зокрема, з річним планом роботи асистента, журналом обліку консультацій та просвітницьких заходів, журналом спостережень, графіком роботи асистента, щоденним планом роботи асистента, журналом обліку методичної роботи, списком дітей з ООП, яких супроводжує асистент тощо.
  2. Розробка щоденних планів роботи асистента протягом періоду проходження практики.
  3. Ведення журналу спостереження за дитиною з ООП протягом періоду перебування на практиці.
  4. Систематичне відвідування занять (уроків), корекційно-розвиткових занять, виховних заходів, спостереження за організацією режимних моментів упродовж дня.
  5. Розробка конспекту корекційно-розвиткового заняття з соціально-побутового орієнтування або розвитку мовлення.
  6. Проведення корекційно-розвиткового заняття.
  7. Аналіз ІПР дітей з ООП.
  8. Розробка конспекту одного виховного заходу з метою включення дитини з ООП у колектив ровесників.
  9. Ведення щоденника практики.
  10. Захист практики.

Також відбулась настановна конференція для здобувачів вищої освіти 3 курсу заочної форми навчання.

З 3 до 28 жовтня студенти проходитимуть навчальну психолого-педагогічну практику у спеціальних закладах загальної середньої освіти.

Мета практики: закріпити та узагальнити знання студентів про особливості навчання та виховання дітей з ООП та організацію освітнього процесу у спеціальних закладах освіти, зміст професійної діяльності фахівців спеціальної освіти; формувати вміння організовувати спілкування та корекційно-виховну діяльність з дітьми з ООП.

Завдання практики:

  1. Участь у настановній конференції.
  2. Знайомство із закладом освіти, дирекцією, фахівцями закладу освіти.
  3. Складання індивідуального плану роботи, його узгодження з вчителем-дефектологом і методистом.
  4. Вивчення документації, яку ведуть вчителі-дефектологи та вихователі.
  5. Спостереження за діяльністю вчителя, вихователя з метою визначення стилю педагогічної діяльності.
  6. Систематизоване спостереження за особливостями розвитку та поведінки учнів з ООП у навчально-виховній діяльності.
  7. Проведення дидактичних, рольових, рухливих ігор та визначення їх корекційної цінності.
  8. Участь у розробці та проведенні виховного заходу, аналіз корекційно-виховної спрямованості виховного заходу.
  9. Вивчення та аналіз заходів, які проводить практичний (спеціальний) психолог з метою профорієнтаційної роботи з учнями.
  10. Розробка та проведення бесіди з учнями з метою визначення професійних інтересів.
  11. Аналіз уроку та самопідготовки.
  12. Ведення щоденника практики.
  13. Захист практики.

 

Про автора

Чопік Олена editor