16 січня 2019 р. кафедрою корекційної педагогіки та інклюзивної освіти був проведений науково-практичний семінар «Інклюзивна освіта в Україні: методологія, теорія, практика».
Програма семінару передбачала виступи з питань: «Актуальні проблеми інклюзивної освіти в Україні» (доповідала док. пед. наук, професор Миронова С.П.), «Готовність педагогів до запровадження інклюзивного навчання» (доповідала асистент Буйняк М.Г.), «Роль соціального педагога і психолога в реалізації завдань інклюзивної освіти» (доповідала канд. пед. наук, доцент Докучина Т.О.).
Під час круглого столу «Організаційні, нормативно-правові та змістові аспекти інклюзивного навчання» обговорювались питання: командна взаємодія фахівців в закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням; методичне забезпечення інклюзивної освіти; реалізація корекційно-розвиткового компоненту інклюзивної освіти; формування інклюзивної компетентності фахівців в закладах загальної середньої освіти; співпраця інклюзивних закладів з інклюзивно-ресурсним центром.
Про автора